czwartek, 21 lutego 2008

Gildia zabójców w Warhammerze

BOHATEROWIE NIEZALEŻNI

ALTDORF

Napisał GOTREK

Jerzy Cichosz / Płock 1995

madmario@polbox.com

GILDIA ZABÓJCÓW „ZŁOTY SKORPION”

HEINRICH WITCHENBERG - Łowca nagród, Zabójca

Sz

Ww

Us

S

Wt

Żw

I

A

Zr

Cp

Int

Op

Sw

Ogd

4

62

64

5

6

12

65

4

46

48

50

43

64

65

Przedmioty: Kurtka skórzana (0/1 PP Korpus i Ramiona), Sztylet z zatrutym ostrzem (Jad Gigantycznego Pająka), Komplet Wytrychów, Pistolet strzałkowy, 2 noże do rzucania, przybory do pisania, 100 ZK przy sobie. (Jest to ekwipunek który zabiera ze sobą gdy wykonuje zadanie)

Majątek: Kamienica w bogatej dzielnicy Altdorfu, którą wynajmuje rodzinom zamożnym, 9 000 Zk w Banku Krasnoludzkim, Duży Dom w bogatej dzielnicy. 12 Ochroniarzy o charakterystyce (rys. b1)

Sz

Ww

Us

S

Wt

Żw

I

A

Zr

Cp

Int

Op

Sw

Ogł

4

43

35

3

4

8

41

2

34

38

32

40

31

29

MO 4 MW 5/6 A: 41, 21

Umiejętności: Uniki, Silny cios, Bijatyka, 50% na Jeździectwo

Przedmioty: Kolczuga (1 PP na korpusie i ramionach), Tarcza, Hełm, Miecz, Sztylet

Kontakty: Marcus Andreas -Mistrz Gildii Zabójców w Altdorfie

Hans Muller -Karczmarz, w podziemiach jego karczmy „Złoty Skorpion” znajduje się gildia zabójców.

Mattias Selvo -Herszt Banitów, grasuje najczęściej na drodze Altdorf -Middenheim, Heinrich często posługuje się nim jako narzędziem morderstwa.

Greta Flaungbaun -Medyk, leczy Heinricha i nie zadaje głupich pytań.

Edgar Finhoff -Reketer

MARCUS ANDREAS- MISTRZ GILDII ZABÓJCÓW,

Uczeń czarodzieja, Szarlatan, Szpieg, Zabójca

Sz

Ww

Us

S

Wt

Żw

I

A

Zr

Cp

Int

Op

Sw

Ogł

5

71

54

5

6

13

72

4

56

81

73

76

72

55

MO 6 MW 6 A: 72, 54, 36, 18 6 PM

Umiejętności: Etykieta, Heraldyka, Historia, Szacowanie, Uwodzenie, Charakteryzacja, Bardzo wytrzymały, Jeździectwo, Powożenie, Pływanie, Silny cios, Celny cios, Wyczucie kierunku, Szósty zmysł, Celne strzelanie, Cichy chód na wsi i w mieście, Ukrywanie się na wsi i w mieście, Śledzenie, Kryptografia, Język obcy -Tileański (99%), Kislevski(30%) , Bretoński(75%), Specjalna broń -rapier, dwuręczna, korbacz, parująca, pistolet strzałkowy, palna, rzucana, dmuchawka, uliczna, korbacz, lasso, dwuręczna, Język tajemny -magiczny, Sekretny język -klasyczny, Rzucanie czarów magii prostej, Wiedza o magicznych pergaminach, Gadanina, Błyskotliwość, Urok osobisty, Charakteryzacja, Zwinne palce, Uwodzenie, Naśladownictwo, Krasomówstwo, Aktorstwo, Przekupstwo, Charakteryzacja, Ucieczka, Uzdolnienia językowe, Otwieranie zamków+10% , Zwinne palce, Czytanie i pisanie, Uwodzenie, Śledzenie, Warzenie trucizn, Wspinaczka, Śledzenie, Uwalnianie się z więzów, Prawo.

Czary: Magiczny Alarm, Światło

Przedmioty: Bogate Ubranie, Sztylet (I+20, Obr -2), Specjalny pasek ( 4 wytrychy, Garota, 6 zatrutych igieł (test Wt lub paraliż na K6 tur), Mała dmuchawka (SE 1, K 3 D 9 M. 18, Us -10%), 46 Zk w sakiewce

Majątek: Mały pałac na jednej z wysp Altdorfskich (rys. b2), 50 000 Zk ulokowane w Gildii Kupieckiej (10% rocznie), 5 000 Zk w Sejfie, Lista przekupywanych w Sejfie.

Kontakty: Heinrich Witchenberg, Zabójca

Karl Franz II - Cesarz, ze względu na swoją pozycję w Altdorfie jest częstym gościem na dworze cesarskim. Nie ma pojęcia kim jest naprawdę Marcus Andreas.

Elane Gaus -hrabina, przyjaciółka, która nie wie kim jest naprawdę Marcus Andreas, utrzymuje z nim kontakty ze względu na jego pozycję.

3. Gilbert von Sildaron - Baron, podobnie jak Elane Gaus , utrzymuje z nim kontakty gdyż Marcus cieszy się wysokim poważaniem na Dworze Cesarskim

4. Hieronim Wardes - Kapitan 3 Kompanii Wojsk Cesarskich, jak wyżej

5. Singrid Walent - Zabójca, (Strzelec w 2 Kompanii Strzelców Cesarskich )

6. Anna de Neaville - zubożała szlachcianka, Zabójczyni

7. Hubert Gort -Zabójca

8. Gunther Hilde -Mistrz Gildii Złodziei

9. Jugarod Valhelmen -Mistrz Reketerów -Gildia Złodziei

10. Henryk Augarof - Zabójca ( Kapłan Khaine 3 p.)

11. August van Brod -Zabójca (Nowicjusz Khaine 3 p.)

12. Rodryk Sevi - Szef Straży Altdorfskiej, Marcus kontaktuje się z nim za pośrednictwem Jirgina Slautera i Augusta Tessa, Przekazuje on informacje na temat śledztwa prowadzonego przez Milicję przeciwko Zabójcom, 30-300 Zk za informację

13. Urm Qenntaine -Zabójca, Skryba cesarski, informuje co się dzieje na dworze, 50 -200 Zk za informację

14. Peter Koch - Oprawca, często Marcus skazuje kogoś na obcięcie np. rąk, a Peter się myli i obcina głowę, po czym Marcus go wybrania. 20-50 Zk za robotę.

15. August Tess - Kapitan Straży miejskiej, zaciera dowody w śledztwie i przekazuje informację Jirginowi Slauter’ owi dla Marcusa. (50 Zk m.-nie).

16. Jirgin Slauter - Prawnik -Oskarżyciel, przekazuje informacje bezpośrednio do Marcusa , a także podczas procesów niektórych delikwentów kiepsko ich oskarża.

17. Edward Kristensen -Sędzia

18. Wilhelm Tayss - Prawnik -Obrońca

19. Robert Lang -Prawnik -Obrońca

20. Kurt Ziege -Prawnik -Oskarżyciel

Opis: Marcus Andreas jest wysokim, przystojnym, dobrze zbudowanym mężczyzną. W Altdorfie cieszy się nienaganną opinią ze względu na urząd jaki piastuje. Mianowicie jest on Sędzią głównym w tym mieście. Kiedyś terminował u Luciio Vermona - Czarodzieja z Miragliano. Jednak pewnego dnia skradł mu z sakiewki 70 Zk i uciekł. Następnie podając się za różne osobistości podróżował po miastach Tilei, aż wreszcie złapano go na kradzieży w Remas i skazano na 6 miesięcy ciężkich robót. Podczas odsiadki Marcus zaskarbiał sobie względy zarządcy więzienia skarżąc na innych więźniów. Po odsiedzeniu wyroku wyjechał za ukradzione pieniądze do Bretonni, gdzie podając się za napadniętego kupca, zaskarbił sobie względy Margarett de Gouile, bogatej, podstarzałej szlachcianki, dla której szpiegował zresztą Edwarda de Gouile -jej brata który odziedziczył połowę spadku. Wkrótce zakochana Margarett załatwiła na dworze Króla Ludwika I, „po znajomości”, a dokładnie za 10 000 Franków w złocie, u namiestnika królewskiego, rodowód szlachecki dla Marcusa. W rok później Marcus zaczął defraudować pieniądze Margarett i lokować je w Banku Altdorfskim. Jednak w 8 miesięcy później Szlachcianka zwietrzyła o co chodzi i Andreas zmuszony był ją zabić. Następnie, nie podejrzewany jeszcze ucieka do Altdorfu, gdzie podając się za szlachcica i szastając pieniędzmi wkupia się w łaski tutejszych, zamożnych stanów. Wkrótce też, mając znajomości, dowiaduje się o Gildii Zabójców, której zresztą niedługo staje się członkiem. Po trzech latach jest już najlepszym zabójcą i cieszy się „reputacją” i poważaniem wśród innych członków Gildii. Marcus dokonuje zamachu na obecnego Mistrza Gildii i sam zajmuje jego stanowisko. Podając się za biegłego w prawie i udowadniając to sfałszowanymi listami rekomendującymi , niemal jednocześnie zajmuje stanowisko Sędziego w Altdorfie, a po 2 latach i śmierci Sędziego Głównego, jemu przypada ten urząd.

PS: +4 Charakter: Zły Religia: Khaine

SINGRID WALENT (CZASZKA) -Banita, Strzelec, Zabójca

Sz

Ww

Us

S

Wt

Żw

I

A

Zr

Cp

Int

Op

Sw

Ogd

4

66

91*

4

5

12

63

3

43

52

35

56

53

34

MO 5 MW 6 A 63, 42, 21

33 lata, 178cm, 78 kg, łysy, oczy piwne, mała blizna na nosie.

Małomówny, odpowiedzi proste i zwięzłe,

Umiejętności: Ukrywanie się na wsi i w mieście, Cichy chód na wsi i w mieście, Silny cios, Ogłuszenie, Wykrywanie i zastawianie pułapek, Wspinaczka, Sekretny język złodziei, Uniki, Rozbrajanie, Opieka nad zwierzętami, Jeździectwo, Powożenie, Celne strzelanie, Specjalna broń -dmuchawka, łuk długi, lasso, rusznica, łuk kompozytowy, Charakteryzacja, Warzenie trucizn, Śledzenie.

Przedmioty: Miecz, Sztylet, Łuk kompozytowy (SE 5 K32 D150 M300)

Kołczan (30 strzał z czego 4 zatrute jadem na ludzi), 21 Zk.

Majątek: Mały dom w średniozamożnej dzielnicy miasta (rys b3), 200 Zk w szkatułce pod poduszką.

Kontakty: Hans Muller -Karczmarz, w podziemiach jego karczmy „Złoty Skorpion” znajduje się gildia zabójców.

2. Greta Flaungbaun -Medyk, leczy i nie zadaje głupich pytań.

3. Michael Ruvo - Złodziej, pomaga mu czasami w zadaniach

4. Hilda Muller -córka Hansa, Złodziejka, pomaga czasem Singridowi.

5. „Kortar” -gość który wie o wszystkim co dzieje się w mieście.

PS: 0 Charakter: Zły Religia: Khaine

ANNA DE NEAVILLE (KOTKA) -Szlachcic, Zwadźca, Zabójca

Sz

Ww

Us

S

Wt

Żw

I

A

Zr

Cp

Int

Op

Sw

Ogd

5

57

68*

4

6

10

64

4

60

51

57

54

51

49

MO 5 MW 6 A 64, 48, 32, 16

25 lat, 173cm., 52kg., Włosy długie -blond spięte opadające na plecy aż do łopatek, bordowa przepaska na czole, wpięta czerwona róża we włosy, Ubiór najczęściej prosty, podkreślający jej figurę, Oczy zielone, Bardzo atrakcyjna.

Sposób bycia luźny, wesoły, tajemniczy. Lubi bale i bankiety, lubi być adorowana i doceniana. Nie znosi chamstwa i biedoty. Dla pieniędzy i dobrego „Image” jest w stanie zrobić wszystko. Jej ulubiony sposób zabijania mężczyzn, to zaciągnąć ich do łóżka i potem zasztyletować.

Umiejętności: Cichy chód na wsi i w mieście, Jeździectwo, Etykieta, Błyskotliwość, Heraldyka, Szczęście, Urok osobisty, Uwodzenie, Gadanina, Czytanie i pisanie, Szulerstwo, Krasomówstwo, Specjalna broń -rapier, pistolet, dmuchawka, nóż rzucany, Muzykalność -lutnia, Celne strzelanie, Celny cios, Wspinaczka, Rozbrojenie, Uniki, Ogłuszenie, Warzenie trucizn, Śledzenie, Ukrywanie się na wsi i w mieście.

Przedmioty: Zatruty sztylet (Jad na ludzi), Specjalny pasek (4 wytrychy, mała dmuchawka, 6 zatrutych igieł, garota), Odrobina prochu (na 3 ładunki) i 10cm lontu (w torebeczce zaszytej w ubraniach) -Anna używa go do wysadzania zamków w drzwiach lub sejfach. 57 Zk

Majątek: Anna wynajmuje apartament w „Barbakanie” -

Kontakty: 1. Ditrich Knopf von Straussen -Szlachcic, 23 lata, jest jej kochankiem, Ojciec Ditricha jest doradcą cesarza, Anna obiecała Ditrichowi że kiedyś za niego wyjdzie.

2. Hans Muller -karczmarz w gospodzie „Złoty Skorpion”

3. Frank Gautier- jej ex -kochanek, Zwadźca, Anna posługuje się nim czasami do rozprawienia z jej wrogami.

4. Arthur Wolf - Kapitan Gwardii Cesarskiej -ex kochanek , mimo iż ich romans był w tajemnicy, Wolf w razie kłopotów użyje wszelkich kontaktów by ją z nich wyciągnąć.

5. Edward Kristensen -jej drugi kochanek, o ich romansie nikt nawet nie ma pojęcia. W razie wpadki Kristensen ją ułaskawi gdyż ta w przeciwnym wypadku powie publicznie o romansie.

6. Greta Flaungbaun -leczy Annę.

PS: + 1 Charakter: Neutralny Religia: Brak

URM QUENTINE -Żak, Skryba, Szarlatan, Szpieg, Zabójca

Sz

Ww

Us

S

Wt

Żw

I

A

Zr

Cp

Int

Op

Sw

Ogd

5

52

55*

3

4*

13

68

4

53

51

62

51

53

52

MO 3 MW 5 A 68, 51, 34, 17

51 lat, 167cm.,62kg. Chudy, Włosy siwe -przerzedzone od starości, Oczy niebieskie. Udaje ciągle zapracowanego i energicznego człowieka. W rzeczywistości jest melancholijny i ożywia się tylko podczas torturowania swych ofiar.

Umiejętności: Tropienie, Widzenie w ciemnościach, Bardzo wytrzymały*, Cichy chód na wsi, Cichy chód w mieście, Ukrywanie się na wsi i w mieście, Wykrywanie i zastawienie pułapek, Śledzenie, Błyskotliwość, Jeździectwo, Silny cios, Bijatyka, Ogłuszenie, Celny cios, Uniki, Specjalna broń -rzucana, Celne strzelanie*, Tortury, Kryptografia, Etykieta, Czytanie i pisanie, Znajomość języka obcego -kislevski (90%), Bretoński (85%), Estalijski (63%), Arabski (88%), Sekretny język -klasyczny, Historia, Kartografia, Astronomia, Kryptografia, Otwieranie zamków +10%, Wspinaczka,

Przedmioty: 6 noży do rzucania, 24 Zk.

Majątek: Żaden, Urm mieszka w pałacu cesarskim, jego komoda ma podwójne dno, Urm ukrywa tam 700 Zk.

Kontakty:

1. Hans Muller -złodziej

2. Marcus Andreas

Urm ma dostęp jedynie do ksiąg rachunkowych. Zabójcą został gdyż podnieca go znęcanie się i powolne zabijanie. Zawsze najpierw porywa swą ofiarę, a dopiero po torturach ją zabija.

Cierpi na megalomanię

PS: 0 Charakter: Zły Religia: Khaine

HUBERT GORT, Łowca nagród, Zabójca

Sz

Ww

Us

S

Wt

Żw

I

A

Zr

Cp

Int

Op

Sw

Ogd

6*

59

51

4

4

12

56

4

43

41

52

66

63

43

MO 5 MW 4 A 58 ,46 ,34, 22

Umiejętności: Szósty zmysł, Silny cios, Tropienie, Śledzenie, Cichy chód na wsi i w mieście, Celne strzelanie, Warzenie trucizn, Czytanie i pisanie, Specjalna broń -dmuchawka, lasso, sieć, rzucana, Bardzo szybki, Wspinaczka, Ukrywanie się na wsi i wmieście, Otwieranie zamków +20%.

Przedmioty: Kurtka skórzana (0/1 PP na korpusie i ramionach), 3 noże do rzucania, Dmuchawka i 8 zatrutych igieł (Jad na ludzi), 31 Zk w sakiewce.

Majątek: Wynajmuje mieszkanie w kamienicy w średniozamożnej dzielnicy, nie ma żadnych oszczędności.

Kontakty: Nie utrzymuje żadnych kontaktów oprócz Hansa Mullera

Brak komentarzy: