czwartek, 21 lutego 2008

Ottoka - kolejny bn do warhammera

Ottokar Steinhaus

Profesja: Kapitan banitów.

Przebieg kariery: Myśliwy, uczeń czarodzieja, czarodziej 1 poziomu, elementalista 1 poziomu, banita.

Wiek: 41 lat

Charakter: Naturalny.

Rasa: Człowiek.

Płeć: Mężczyzna.

Wzrost: 181 cm.

Opis: Wysoki, ciężkiej budowy mężczyzna, szaro-czarnych włosach i wąsach.

Osobowość: Szybko wpada w humor i szybko denerwuje się. Długo nie przebacza i nigdy nie zapomina. Lojalny względem towarzyszy, niebezpieczny dla wrogów. Dynamiczny i dowódczy. Onieśmiela ludzi : wie o tym i często to wykorzystuje. Uwielbia wiejską muzykę narodową. Jest brutalny i potężną ręką pozbywa się ewentualnych przeciwników.

Adnotacje: Niegdyś był myśliwym, a później czarodziejem na dworze magnata, został jednak posądzony o przestępstwo którego nie popełnił. Nie był w stanie udowodnić swej niewinności, został skazany. Zdołał jednak zbiec. Ukrywał się w lasach i poznawał życie banity. Żyje nadzieją że zemści się za swoje wygnanie. Dowodzi małą grupką banitów, mieszając magię z umiejętnościami banity zdobywa pieniądze i żywność. On z swoją bandą grasują w tej samej prowincji z której został wygnany. Wyznaczono za niego nagrodę 1000 zk, za żywego bądź martwego. 500 oferuje magnat, a drugie 500 miejscowa gildia magów.

Charakterystyka:

SZ

WW

US

S

W

ŻW

I

A

CP

ZR

INT

OP

SW

OGD

4

57

80

4

6

11

49

3

62

43

58

48

40

50

Umiejętności: Szczęście, ukrywanie się na wsi, tropienie, łowiectwo, sekretny język – rangerów, klasyczny, magiczny, bojowy, sekretne znaki – drwali, cichy chód na wsi, odporność na trucizny (zwierzęce), czytanie i pisanie, wiedza o pergaminach, wyczucie magii, wiedza o runach, zielarstwo, warzenie trucizn, specjalna broń – pistolet strzałkowy, metalurgia, rozbrojenie, uniki, zakładanie pułapek, silny cios, jeździectwo, opieka nad zwierzętami, władanie, śpiew, rzucanie czarów magii prostej, wojennej 1 poziomu, elementarnej 1 poziomu. Czary: Magia prosta: przekleństwo, magiczny alarm, bagienne ogniki, otwarcie, uśpienie, zrobienie małej istoty.

Magia wojenna 1 poziomu: Aura ochrony, leczenie lekkich zranień, ręka młot, kradzież rozumu.

Magia elementarna 1 poziomu: Grad kamieni, oślepiający błysk, oddychanie pod wodą, ręka ognia.

Przedmioty: Koń (tylko on i nikt inny nie może go kontrolować – wredna bestia), hełm, kaftan kolczy, tarcza, miecz, kusza, długi łuk, pistolet strzałkowy, amunicja do wszystkich broni strzeleckich, wszystkie potrzebne komponenty magiczne, zawsze przy sobie 4k10 koron, zawsze 2k3 towarzyszy przy sobie i wszystko co sobie zażyczy MG.

Co z nim można zrobić:

Można go wykorzystać w każdej części Imperium. Tam gdzie BG akurat się znajdują są porozwieszane listy gończe opiewające na sumę 1000 zk. Wszystko zależy od ciebie i twoich graczy MG, ale 1000 zk piechotą nie chodzi.

Przetłumaczył i uzupełnił Przemysław Pieszczek “THRUD”

Brak komentarzy: