czwartek, 21 lutego 2008

Miecze Khorna

"Miecze Khorna"

Dla MG:

"Miecze Khorna" to nazwa dużej (16 członków) bandy chaosu, która istnieje tylko po to aby nieść śmierć i zniszczenie w imię swego krwawego boga. Jest dowodzona przez maniakalnego wojownika Bakala który może nie jest najsilniejszy z całej bandy, ale nikt nie dorówna mu w walce w otwartym polu. Cała grupa działa na terenie Imperium, ich ofiarami padają bardzo często obozy, karawany, podróżni, farmy, a nawet małe wioski. Bardzo niewielu przeżyło spotkanie z nimi, aby opowiadać o strasznych masakrach...

Banda nie ma żadnego innego celu poza zabijaniem. Bakal chce w przyszłości przypuścić atak na jakieś miasto aby powiększyć respekt odczuwany przed sługami krwawego boga. Jeśli kiedykolwiek się na to zdecydują, to przedostaną się do miasta i od wewnątrz będą ZABIJAĆ, ZABIJAĆ, ZABIJAĆ wszystko co napotkają (kobiety, dzieci, mężczyzn, szczury, zwierzęta domowe, itd.) "Jeśli to żyje, Khorn chce aby umarło." Kiedy zostaną otoczeni, lub nie będą mieli szansy wygrać i tak nie poddadzą się, jak najdrożej sprzedając swe życie.

Pomysły na przygody:

Dopóki BG ni będą silni (naprawdę silni) nie powinieneś używać tej bandy w przypadkowym spotkaniu, ani w przygodzie, chyba że chcesz uśmiercić swoich graczy.

BG mogli słyszeć opowiadania o bandzie chaosu zabijającej wszystko co napotkają (członka rodziny lub przyjaciele jednego z BG).

BG mogą zostać wynajęci do pozbycia się banitów (hehehe) który napadają w bardzo brutalny sposób na karawany. Mogą również zostać wynajęci do ochrony karawany.

Jest też możliwość aby Bakal zdecydował uderzyć na jakieś miasteczko, karczma w której znajduje się część BG (druga część może być na targu itp.) staje się miejscem gdzie zaczyna się rzeźnia. Można to również rozegrać w momencie kiedy drużyna wraca do swojej ulubionej karczmy a tam jedynie krew ścieka ze ścian i wsiąka w spróchniałe deski (ktoś musi dowiedzieć się co jest grane).

Bakal - Bohater Khorna (Banita, Herszt banitów)

SZ

WW

US

S

Wt

ŻW

I

A

CP

ZR

INT

OP

SW

OGD

6

87

55

5

7

11

56

3

67

47

37

42

41

6

Umiejętności: Uniki, jeździectwo, rozbrojenie, specjalna broń - dwuręczna, korbacz, drzewcowa, uliczna, bijatyka, silny cios, raniący cios.

Nagrody\Mutacje:

Zbroja Chaosu - (2 PP na całym ciele, +1 Wt, +10 do testów przeciwko magii.) Maniakalny wojownik - Nienawidzi wszystkich, nie może opuścić pola walki.

Długie nogi - (+1 do Sz)*

Zwierzęce rysy twarzy.

Oko Khorna - zwiększa Sw do 89

Przedmioty:

Dwuręczny miecz chaosu "Karn-Arak" - WW +10, Ob +3, I -10

Sztylet

3 krwawniki (Każdy z nich przyzywa bloodlettera - demona Khorna. Po przyzwaniu kamień zamienia się w proszek. Demon pozostaje na czas rozpoczętej walki, ale jest podatny na niestabilność.)

Koń bojowy - (charakterystyka z WFRP)

2 Gobliny (Gronx & Rakza)

==

SZ

WW

US

S

Wt

ŻW

I

A

CP

ZR

INT

OP

SW

OGD

G1

4

35

25

3

3

7

20

2

18

18

18

18

18

5

G2

4

18

13

5

7

7

20

1

18

18

18

18

18

8

Umiejętności: Uniki, Silny cios.

Nagrody/Mutacje:

Goblin 1: Głowa psa - (A +1)*

Goblin 2: Metalowe ciało - (WW & US/2, S +2, Wt=7)*

Przedmioty:

Miecz

Tarcza (1 PP na wszystkich lokacjach ciała)

7 Krasnoludów

SZ

WW

US

S

Wt

ŻW

I

A

CP

ZR

INT

OP

SW

OGD

3

41

25

3

4

8

22

2

54

20

29

51

50

12

Umiejętności: Rozbrojenie, uniki, silny cios.

Nagrody/Mutacje:

Jeden z krasnoludów - rogi (A +1, podatny na furię)

Przedmioty:

Maczeta

Pełny pancerz kolczy + tarcza (2 PP na wszystkich lokacjach ciała.)

Vaqri - Wojownik Khorna (Kapitan najemników)

SZ

WW

US

S

Wt

ŻW

I

A

CP

ZR

INT

OP

SW

OGD

4

62

55

10

6

13

44

4

56

47

43

62

45

16

Umiejętności: Rozbrojenie, uniki, heraldyka, jeździectwo, sekretny język bitewny, bijatyka, specjalna broń - lanca, dwuręczna, korbacz, parująca, silny cios, raniący cios.

Nagrody/Mutacje:

Zbroja Chaosu - (2 PP na wszystkich lokacjach ciała, +10 do testów magii)

Dziób (ptaka) - (A +1 - ugryzienie)*

Siła +3 *

Przedmioty:

Miecz dwuręczny - (Ob. +2, I -10)

Kusza i 15 bełtów

Koń bojowy (charakterystyka jak w WFRP)

4 Najemników

SZ

WW

US

S

Wt

ŻW

I

A

CP

ZR

INT

OP

SW

OGD

4

39

39

3

3

7

30

1

34

29

26

29

29

22

Umiejętności: Rozbrojenie, uniki, sekretny język bitewny, silny cios, jeździectwo.

Przedmioty:

Miecz

Kaftan kolczy + tarcza (2 PP na nogach i korpusie, 1 PP na rękach i głowie).

Koń (charakterystyka jak w WFRP)

Kaelak - Zoat; Wojownik Khorna

SZ

WW

US

S

Wt

ŻW

I

A

CP

ZR

INT

OP

SW

OGD

10

59

25

5

7

18

50

2

89

43

89

89

89

8

Umiejętności: Czuły słuch, bystry wzrok, tropienie, specjalna broń dwuręczna, silny cios.

Nagrody/Mutacje:

Szybki - (Sz +3)*

Krwawy gniew - wpada w furię jeżeli wyczuje krez z odległości mniejszej niż 24 yardy.

Skóra Khorna - czerwona (+1 Wt)*

Specjalne zasady:

3 PP na korpusie i 1PP na pozostałych częściach ciała.

Przedmioty:

Wielki miecz Zoatów (Ob +2, I -10; run cięcia i złamania)

Autor oryginału: Chris Clements

Przetłumaczył i uzupełnił Przemysław Pieszczek „THRUD”

e-mail: THRUD@FRIKO2.ONET.PL

Brak komentarzy: