czwartek, 21 lutego 2008

Mallory BN-warhammer

„Mallory - Bohater niezależny”

Mallory jest człowiekiem. Ma ok. 27 lat i 188 cm wzrostu. Już od młodych lat interesował się strzelaniem z łuku. Kiedy jego rodzina została zabita, zaczął wykorzystywać swoją pasję w celu zarobienia wystarczającej ilości pieniędzy. Zapisał się do Wielkiej Gildii Strzelców ( Zasady: „Turnieje strzeleckie w Imperium” autorstwa Jurka Czykwina i Macieja Skorko). Szybko zaczął zdobywać najlepsze wyniki w łucznictwie. Nawet zajął kilka razy pierwsze miejsce w turnieju. Lecz ciągle brakowało mu rodziny. Pragnął wyrównać rachunki z ich mordercą. Gdy znajdywał trop, zabójca sprytnie mu się wymykał. I tak mijały lata. Tak bardzo pogrążył się w tym, że nie zauważył, jak stał się krwiożerczym, nie posiadającym sumienia samotnikiem. Lubi pracować samemu. Zawsze posiadał praworządne przekonania, lecz teraz stawił się za złem. Jego złość ciągle rośnie. Niewiele brakuje, aby stał się chaotyczny. Jeszcze nikt nie zaoferował mu pomocy psychicznej. Czy znajdzie się ktoś, kto mu pomoże wyjść z tego dołka ?

Rasa: człowiek

Religia: nie posiada

Charakterystyka

SZ

WW

US

S

WT

ŻW

I

A

CP

ZR

INT

OP

SW

OGD

4

42

82

5

5

9

57

3

72

75

58

60

30

40

Umiejętności:

- bardzo wytrzymały - łowiectwo

- bijatyka - oburęczność

- bystry wzrok - odporność na choroby

- celne strzelanie - odporność na trucizny

- celny cios - ogłuszenie

- cichy chód na wsi - opieka nad zwierzętami

- czuły słuch - pływanie

- czytanie i pisanie - rozbrajanie

- heraldyka - sekretny język - rangerów

- jeździectwo - specjalna broń - dwuręczna

- specjalna broń - długi łuk

- specjalna broń - kusza samopowtarzalna

- specjalna broń - kusza pistoletowa

- szósty zmysł

- szybki refleks

- tropienie

- ucieczka

- ukrywanie się na wsi

- uniki

- śledzenie

Przedmioty:

Podróżne ubranie

45 ZK w sakiewce

miecz zwykły

łuk długi

łuk magiczny K - 64m, D - 250m, M - 400m, SE - 6, Ład - 2 na rundę

kusza

mała szkatułka - pamiątka po rodzinie

K4 sztyletów do rzucania

zbroja - brak

Rozwinięcia, które oferują umiejętności lub przedmioty nie są doliczone do statystyk

Mallory ubrany jest w długie, mocne buty i płaszcz z kapturem podobny do elfickiego płaszcza.

Do tej pory posiada 2 punkty obłędu. W miarę jego poszukiwań obłęd rośnie.

Koń Mallory`ego nie jest koniem bojowym. Jednak jest wyuczony. Na komendę (tu wymyślić) zaczyna bardzo ostrożnie kłusować (dlatego Mallory nie ma minusów za trudność w strzelaniu podczas jazdy).

Autor: Isildur

e-mail: isildur@friko4.onet.pl


Brak komentarzy: